کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316305 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اضافه شدن دکمه های کنترل لمسی به لپ تاپ های غیرلمسی

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت به تازگی با انتشار یک پتنت توضیح داده که چگونه می خواهد دکمه های کنترل لمسی را به لپ تاپ های غیرلمسی بیاورد.

مایکروسافت پتنت ویندوز ویندوز 10 Your Phone

به نظر می رسد دلیل این اتفاق به خاطر هماهنگی بالای اپلیکیشن Your Phone باشد زیرا با این نرم افزار تا کنون افراد توانسته اند برنامه های اندرویدی را در رایانه ها اجرا کنند. البته مایکروسافت به کاربران هشدار داده که بعضی از اپلیکیشن ها فقط مخصوص دستگاه های دارای نمایشگر لمسی هستند بنابراین نمی توان با ماوس و کیبورد از آنها استفاده کرد.

طبق پتنت به ثبت رسیده در ماه ژانویه، گویا کمپانی مالک ویندوز قصد دارد حالتی را به وجود آورد تا افراد بتوانند از ترک پد به عنوان صفحه لمسی استفاده کرده و با کنترل نشانگر ماوس، مشغول به لمس صفحه نمایش شوند.

مایکروسافت یادآور می شود که ترک پد در مجموع بسیار کوچکتر از نمایشگرهای لمسی بوده و راهکاری که ارائه داده یک روش جنبشی  است که در آن می توان انگشت را روی ترک پد کشید و سپس خروجی آن را در صفحه نمایش دید. برای مثال، امکان کشیدن انگشت روی ترک پد و امضا کردن به وجود خواهد آمد.

همان طور که گفتیم، اگرچه این راهکار نسبت به نمایشگرهای لمسی کوچکتر است اما امکان بهره گیری از آن در اپلیکیشن های موبایلی که در ویندوز قابل اجرا هستند، فراهم می باشد.

 

 
منبع: mspoweruser.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47487 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/26 تعداد مشاهده: 1688
سافت گذر